miercuri, 6 ianuarie 2010

Obiective in 2010

Astazi, pe Facebook, mi-a iesit ca in anul 2010 trebuie sa devin mai asertiva! De acord. Chiar am postat un comentariu in care spuneam ca intr-adevar mi-as dori sa pot sa-mi exprim mai mult dorintele, sa nu le mai reprim, sa ma gandesc mai mult la dorintele mele si mai putin la dorintele celorlalti. Este ceva la care lucrez de mult timp si este chiar ceva ce imi doresc foarte mult sa dobandesc! Asertivitatea este un deziderat pentru mine, poate mai mult decat un obiectiv pentru 2010!
Apoi am citit un articol despre cele trei intrebari pe care directorii trebuie sa si le puna la inceputul anului!
Asa e! La inceputul anului toti ne facem un bilant al anului trecut si ne fixam niste obiective pentru Noul An! Din pacate, facem lucru asta doar de maxim 2 ori pe an! (A doua oara este atunci cand este ziua noastra de nastere si nu suntem prea ocupati cu pregatirile pentru petrecere!) Dar cred ca este bine ca o facem si asa, chiar daca este foarte dificil sa stii sa iti fixezi cu adevarat niste obiective si sa iti dai seama care sunt prioritatile. Uneori un lucru minor poate fi extrem de important in reusita noastra, iar la lucrurile aparent nesemnificative nu ne gandim. Ce vreau eu sa spun cu asta?!
Dupa ce am citit articolul mi-am dat seama de o chestie banala. “Obiectivele directorului” pot fi la fel de bine si ale mele! Raspunsurile pe care ar trebui sa le gaseasca un director sunt la fel de importante si pentru mine si fara a sta pe ganduri am acceptat provocarea autoarei Melissa Raffoni si am raspuns si eu.
1. If there was only one thing I could do to improve my business, what would it be and how would I make it happen?
2. If there was only one thing I could focus on to improve my personal performance, what would that be and how would I make it happen?
3. What messages am I not listening to or refusing to confront in my business and personal performance and how am I going to overcome that this year?


Raspunsurile sunt inca in lucru! Dar mie mi-a placut acest exercitiu! Si mi-a placut tot articolul, pe care vi-l recomand (http://blogs.hbr.org/cs/2010/01/three_questions_executives_sho.html)!
PS. Imi pare foarte rau ca nu am citit acest articol inainte de Revelion, pentru ca dorinta mea de la 12 noaptea era sa am si eu un sef/director care sa aiba cele 8 caracteristici descrise de Melissa!!! Sau macar 7!!! Chiar si 6 m-ar fi multumit!!! Bine, bine, dar macar sa raspunda la cele trei intrebari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu